MUSTR Zákaznická podpora e-shopu
Rádi byste se stali součástí ‘‘e-shopové rodiny‘‘ UNI HOBBY? Chtěli byste poznat kompletní sortiment prodejny? Baví Vás komunikace se zákazníky a administrativa? Na této pozici budete spolupracovat s fajn kolegy, kteří ve všem pomohou. Na zákaznické podpoře určitě nezažijete stereotyp. Hlavním úkolem je spokojenost zákazníka a stabilní chod e-shopu. Poznejte něco nového. Staňte se členem týmu UNI HOBBY!
Co u nás budete dělat?
- Administrativní zpracování objednávek e-shopu
- Emailová a telefonická komunikace se zákazníky
- Prvotní zpracování reklamací e-shopu
- Komunikace napříč odděleními
- Občasná výpomoc pracovníkům expedice objednávek
Co požadujeme?
- Min. výuční list, vhodné i pro absolventy
- Praxe na obdobné pozici nebo oboru výhodou, nikoliv podmínkou
- Základní znalost práce na PC
- Orientace v hobby-sortimentu výhodou, nikoliv podmínkou
- Trestní bezúhonnost
- Zájem o práci, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup a příjemné vystupování
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zázemí silné stabilní společnosti
- Dobré mzdové podmínky
- Možnost profesního růstu
- Zaměstnanecké benefity
- Příspěvek na stravování
- Práci v příjemném a mladém kolektivu
- Pravidelná odborná školení a seberealizaci
- Zajímavou pracovní dobu
- 25 dní dovolené