MUSTR Zákaznická podpora e-shopu

Rádi byste se stali součástí ‘‘e-shopové rodiny‘‘ UNI HOBBY? Chtěli byste poznat kompletní sortiment prodejny? Baví Vás komunikace se zákazníky a administrativa? Na této pozici budete spolupracovat s fajn kolegy, kteří ve všem pomohou. Na zákaznické podpoře určitě nezažijete stereotyp. Hlavním úkolem je spokojenost zákazníka a stabilní chod e-shopu. Poznejte něco nového. Staňte se členem týmu UNI HOBBY!


Co u nás budete dělat?

  • Administrativní zpracování objednávek e-shopu
  • Emailová a telefonická komunikace se zákazníky
  • Prvotní zpracování reklamací e-shopu
  • Komunikace napříč odděleními
  • Občasná výpomoc pracovníkům expedice objednávek

Co požadujeme?

  • Min. výuční list, vhodné i pro absolventy
  • Praxe na obdobné pozici nebo oboru výhodou, nikoliv podmínkou
  • Základní znalost práce na PC
  • Orientace v hobby-sortimentu výhodou, nikoliv podmínkou
  • Trestní bezúhonnost
  • Zájem o práci, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup a příjemné vystupování

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí silné stabilní společnosti
  • Dobré mzdové podmínky
  • Možnost profesního růstu
  • Zaměstnanecké benefity
  • Příspěvek na stravování
  • Práci v příjemném a mladém kolektivu
  • Pravidelná odborná školení a seberealizaci
  • Zajímavou pracovní dobu
  • 25 dní dovolené
Používáme soubory cookies, ať víme, jak naše služby neustále zlepšovat.

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.

Upravit
Rozumím